Be yourself
DATUM: 2012-06-16 | TID: 10:38:11 | KATEGORI: Δ ALLT OCH LITE TILL

Hej på er , har haft dålig uppdatering sen igår. 
För att jag var upptagen hela dagen varit med Julia ätit där vi drog ned till stan kollade på Talang sen for vi hem.
Jag hämtade kameran och så när vi skulle fota Kevin Borg så märkte jag att jag hadde glömt minneskortet i datorn där hemma fan vad sur jag vart men det förstörde inte hela kvällen för man hadde det roligt med  Emma och Emma , Emilia Julia. Haha vi sjungde lite failat osv Alla andra tog autograf men inte jag för jag gillar inte så mycket han man kanske trodde det som jag höll på att skrika hahhahahha.. Kanske man ska fara och bada idag för strandegsbadet har ju öppnat! o.O

Puss och karm skumbanan!♥

♥ SKRIVET AV Emma

Den där kvällen kommer jag aldrig glömma <3 Du e då förbanåme Sötast!<3

DATUM: 2012-06-16 | TID: 11:41:28
BLOGG/HEMSIDA: http://www.emet.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?