Ljuger du för mig?
DATUM: 2012-06-27 | TID: 08:49:28 | KATEGORI: Δ ALLT OCH LITE TILL

Hej på er har just vaknat vet inte vad jag ska hitta på idag är i inte på bästa humöret just nu.
Men det är dåligt väder  + massa andra saker som jag måste fundera på.
Men jag är sjukt sugen på att tälta med Josse och Julia vi ba igår hmm ska vi tälta men Josse ville inte osv.
Men kanske när det är sol  för då vill jag mest tälta och så jag tycker det är sjukt mysigt att sova i ett litet , tält love it. Men inget mer vikitigt att säga jo jag håller på att små packa inför helgen. :)
-arkiv svårt att gå ut och fota när det regnar-
Puss och kram skumbanan!♥

♥ SKRIVET AV Emma

fin blogg! :)

DATUM: 2012-06-30 | TID: 11:10:26
BLOGG/HEMSIDA: http://xempa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?