IFK- ASSI!
DATUM: 2012-06-21 | TID: 21:37:53 | KATEGORI: Δ ALLT OCH LITE TILL

Hej på er har  varit och kolla på match. 
Idag skulle inte jag spela men aa kollade på ville så gärna spela mot ifk!
Men det blev 2-0 Till ifk.. Men det var en  gämn match synd bara att vi inte fick in nå mål:(<3
Men en bild som Nathalie fotade. :)

♥ SKRIVET AV Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg, verkligen, läser din blogg dagligen och älskar den! Skulle betyda mycket om du gav min en chans :)
Vill gärna bli känd genom mina åsikter&tankar inlägg så ta en titt på kategorin, vem vet du kanske gillar min blogg?
Annars hur mår du? :)

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

DATUM: 2012-06-22 | TID: 02:54:55
BLOGG/HEMSIDA: http://jaasses.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?